Sofie Denayer

sofie.denayer@praktijk-de-zilverberk.be 0478 74 46 97

Auriculotherapie

Wil jij ook een gezond lichaam en een goede energetische balans? Ik wil je graag dat duwtje in de rug geven door middel van auriculotherapie. Hierbij ga ik op zoek naar de onderliggende oorzaken van jouw klachten en blokkades. Welke emoties en overtuigingen belemmeren jou om voluit te leven?

Eén-op-één gezondheidsopstelling

Wil jij je bewust worden van de diepere oorzaak van jouw ziekte of klacht? Ik wil je graag helpen deze in jouw bewustzijn te brengen door middel van 1-op-1 gezondheidsopstelling.

Auriculotherapie

Eén-op-één gezondheids­opstelling

Eén-op-één gezondheidsopstelling

Sofie Denayer

waar ik ontzettend goed in ben

je helpen ontwaken uit jouw droom
door jouw lichaam te ontmoeten
jouw zwaktes te aanvaarden
en jouw gezondheid te ondersteunen

Neem je genezingsproces in eigen handen
en laat de energie terug stromen!

De auriculotherapie kan een bijzondere troef zijn waar de klassieke geneeskunde niet meer het gewenste effect heeft. De indicaties voor auriculotherapie zijn talrijk:

• Slaapstoornissen
  • Algemene vermoeidheid
  • Hormonale storingen
  • Faalangst
  • Examenstress
  • Allergische klachten
  • Constipatie
  • Astma
  • Chronische ontstekingen
  • Migraine, spanningshoofdpijn
  • Depressie
  • Fysieke trauma’s en pijn
  • Gewrichtspijn van artrose en artritis
  • Rugpijn
  • Verslavingen
  • Slechte schoolresultaten bij de kinderen

Auriculotherapie is tevens heel geschikt als je je best lekker in je vel voelt maar toch je gezondheid preventief wilt verbeteren of je weerstand een duwtje in de rug wilt geven.

Doelgroep

Praktisch

Een eerste afspraak maak je door telefonisch contact op te nemen, een mail te sturen of het contactformulier in te vullen. Bij voorkeur wordt hierna telefonisch contact opgenomen met u om de afspraak vast te leggen.

Afspraken worden gepland op maandagnamiddag/avond.

Tijdens een eerste sessie wordt eerst dieper ingegaan op de reden van uw komst, uw vragen en verwachtingen. Na dit eerste gesprek kan de sessie van start gaan. Het staat u vrij op elk moment de therapie stop te zetten.

De prijs voor een sessie bedraagt €50. De betaling gebeurt aan het einde van de sessie en is contant of met de bank-app van je smartphone. We maken dan meteen een afspraak voor de volgende sessie.

Hoe het therapieproces verloopt en hoe lang een therapie duurt, is voor iedereen verschillend. Het aantal sessies is afhankelijk van de gekozen methode. Bij auriculotherapie is een sessie om de 3 à 6 weken voldoende. Bij de 1-op-1-gezondheidsopstelling is de frequentie afhankelijk van het verloop van de sessie.

Een sessie duurt gewoonlijk maximum 45 - 60 minuten. De intake neemt meer tijd in beslag en kan tot 1u30 duren.

Over Sofie

• In 1993 afgestudeerd als verpleegkundige / pediatrisch verpleegkundige.
  • Ervaringen in de ziekenhuiswereld op verschillende afdelingen (pediatrie, intensieve zorgen, cardiologie, neurologische revalidatie, dienst kwaliteit) waarvan 11 jaar als hoofdverpleegkundige.
  • Permanente bijscholing en vorming: Traditionele Chinese Geneeskunde, auriculotherapie en auriculomédecine, meditatie, voetreflexologie, healing, thetahealing en hypnose.
  • In 2017 zelfstandige praktijk opgestart met als hoofdactiviteit auriculotherapie en auriculomédecine.
  • Lid van BeVo (Belgische vereniging van reflexologen)
  • Docent Chinese voetreflexologie bij OTCG.

Contactformulier

Bezig met verzenden, even geduld...

Gelieve me te bellen :